Service på Viper rengjøringsmaskiner
Vi tilbyr landsdekkende service via nett av professjonelle montører.
Har du et problem som er omfattet av garanti eller reklamasjonsrett, kan du tag direkte kontakt til Viper kundeservice på +47 22 75 17 80 - vi hjelper også gjerne med betjeningsproblemer og annet relatert til den daglige bruk av ditt Viperprodukt.
Du kan også kontakte kundeservice via e-mail kundeservice.no@nilfisk.com.
Garantivilkår Viper-maskiner
- Kjøp skal kunne dokumenteres med kvittering eller faktura
- Garantien gjelder i 12 måneder fra leveringsdato
Viper-maskiner
12 måneders garanti mot fabrikasjons- og materialefeil gjelder for alle maskiner i Vipers produktsortiment.
Garantien gjelder ikke for skader som direkte eller indirekte har oppstått ved feilbruk eller skader som er forårsaket av normal slitasje.
Eksempler på feilbruk: urent vann, fall eller frostskader
Normal slitasje kan f.eks. være deler i det respektive produktet:
Støvsugere
- Munnstykke / slanger / filter / kull osv.
Våt- og tørrsugere
- Munnstykke / slanger / filter osv.
Gulvpleiemaskin
- Sugegummi / børster / pad-er / osv.
I løpet av de 12 månedene fra leveringsdato, står Viper for både reservedeler og arbeidskostnad, mens kunden står for øvrige kostnader, som reise, frakt osv. Viper-maskinen må leveres inn til nærmeste godkjente serviceverksted, informasjon om godkjente serviceverskteder fås av kundeservice. Viper står for returfrakt til kunde fra godkjent serviceverksted ved godkjent garantireparasjon.
For batterier og ladere gjelder produsentens garantivilkår.
Viper vil fakturere alle ikke-berettigede garantireparasjoner.
Download pdf af garantivilkår her.